Vi savner det dejlige forår!

Hej derude. Er i ligesom os her på siden ved at være rigtig træt af den bidende kulde og den tilsyneladende evigt dalende sne. Dette er virkelig en ærgelige periode for os heste entusiaster. Det er ikke specielt rart at ride rundt i den her ekstreme kulde imens sneen dækker landskabet. Vi savner rigtig meget foråret her på siden, hvor vi kan komme ud og ride på vores heste, i skovene. Vi mener ikke der findes særlig meget bedre end at tage en dejlig forårsdag ud i skoven med sin hest. Det er rigtig hyggeligt. Vi savner generelt perioden, hvor vi ikke behøver at køre rundt med vinterdæk. Her mener vi selvfølgelig at vi savner sommeren og foråret.

Hestene må også uden tvivl savne det dejlige forår, så de kan være mere udenfor, og nyde de store græsmarker. Det må være rigtig kedeligt at skulle stå indenfor dagen lang, istedet for at komme ud i det dejlige vejr, og løbe.

Savner i foråret lige så meget som os her på siden?

Hvis i forresten ønsker at læse mere om hvilke vinterdæk i skal vælge, nu hvor vinteren stadig er over os, kan i læse mere her.