Trav er også med heste

Der sker en masse på trav fronten, dette er ikke et emne som vi normalt snakker om i klubben, da det falder udenfor hvad vi ønsker at træne. Vi beskæftiger os kun med ridning hvor man faktisk sidder på sin hest, også fordi vi mener dette er den rigtige måde, og man derved kommer tættere på sin hest.

Men udover dette så kommer der her lige en nyhed omkring hvad der sker indenfor trav verden, da vi alligevel mener at det er noget meget professionelle mennesker som befinder sig indenfor dette område. Den danske træner ved navn Flemming J er nemlig kommet så langt at han i et præstigefyldt arrangement i Göteborg vandt hele 3 ud af 3 stævner, hvilket endnu har slået danskerne position fast indenfor trav.

Han sluttede dagen af med en favoritsejer i løbet som går under navnet helsingki løbet, som er en af de mest præstigefyldte løb indenfor norden. Hvis man var et af de heldige som havde oddset på at flemming ville vinde, så var oddsne følgende 3,08-22,4 og 1,59. Hvilket betød at Flemminf i alt fik samlet 65.00 kroner sammen til hesteejerne.

Udover dette vandt Flemming også lørdagen før i et mindre pæstigfyldt løb, men alle sejre er vigtige som vi siger her i klubben.