Rytterdag med fokus på teambuilding

Vi havde en fantastisk dag sidste fredag, hvor vi fik samlet godtfolk fra nær og fjern til rytterdag med fokus på teambuilding. Det blev en spændende dag med forskellige indslag og selvfølgelig en hel række teambuilding øvelser. Vi arbejdede både med øvelser, der opbygger tillid og styrker kommunikation mellem rytterne, der arbejder sammen og mellem hest og rytter. Begge dele var meget givende – og jeg kan varmt anbefale andre foreninger eller klubber at lave sådan et arrangement.

Simple tillidsøvelser og humoristiske lege satte gang i smilebåndede og snakken, så der var mange, der valgte at blive til vores valgfrie fællesmiddag senere på dagen.

Vi havde lavet et lille spørgeskema til folk, så vi fik lidt feedback på arrangementet bagefter, selvom man selvfølgelig også kunne se og mærke, om folk var glade og nød dagen. Vi fik rigtig god feedback – og særligt kombinationen af et fokus på samarbejde mellem hest og rytter var populær.

Vi er allerede gået i gang med at planlægge næste års event, hvor vi regner med at inddrage flere rideskoler ligesom vi vil invitere endnu flere ryttere og hesteinteresserede til at deltage. Vi havde tænkt på at holde det et sted som her, men nu må vi se, hvad det ender med.

Vi siger tak for en fantastisk dag i lørdags og glæders os til en god sommer!