Om Rytterforeningen Baunehøj

Velkommen til Rytterforeningen Baunehøj

Rytterforeningen Baunehøj vil nu gerne hjælpe de rejsende ryttere med at finde de bedste produkter og give gode tips og råd. Som rytter kan man godt være nødt til at rejse lidt rundt i landet, og nogle også rundt omkring i udlandet. Derfor kan det være vigtigt at have det rigtige udstyr, så man kan rejse nemt og ikke mindst sikkert. Vi håber i vil finde vores artikler interessante og at i vil kunne bruge noget af vores viden på jeres rejse eller i hverdagen.

God læselyst

Rytterforeningen Baunehøj har fokus på den fælles interesse for alle typer ridning på hobby- såvel som konkurrenceplan. Vi er en broget flok, der alle har flere år på bagen som hestetossede, og da lige børn som bekendt leger bedst, tænkte vi, at vi ville slå os sammen og lave sitet her. Vi ved alle sammen en masse om, hvad det vil sige at skulle rejse rundt i landet til diverse konkurrencer, og her er der plads til at dele tips og tricks på den front.

Men vi rejser jo også bare på ‘almindelige’ ferier ligesom alle andre – blot med lidt ekstra fokus på at komme steder hen, hvor vi også kan diskutere og dyrke vores interesse med andre hesteglade folk. Vi er faktisk også en flok, der har udviklet en ret stor rejseglæde, og den vej rundt fandt vi på at stifte Rytterforeningen Baunehøj, der også arrangerer rejser for det hesteglade folk – med og uden hestene. Vi glæder os til at dele det hele med dig!