Hygge lørdag i klubben

Så er det i den kommende uge at vi skal have alle forældre til børneholdet og ungdomsholdet til at møde op til vores årlige ”byg-selv-gør-tideklubben-bedre”, hvor vi skal forbedre alle ride mulighederne både indenfor og udenfor. Dette betyder at alle arealer der ejes af rideklubben skal gennemgås for skader og mangler. Der skal bygge nye bumme og andet udstyr til børneholdet, og der skal ligges spåner i alle indendørs arealer samt den første ude stald hvor ponyerne går om vinteren.

Udover alt det praktiske skal vi selvfølgelig også have det sjovt, derfor vil der løbende være små indslag i løbet af dagen. Og efter klokken 16 vil der være noget lækkert samt konkurrencer for både små og voksne. Dette betyder at der er mulighed for at vinde lidt godt til den kommende juleperiode. Slutvis vil der være byttemarked, hvor der vil være bord, så folk kan bytte deres brugte tøj, samt vi sælger ud af noget fra klubben som ikke længere bruges.

Til sidste vil der være som ride konkurrencer som alle kan deltage i. Vi ser frem til at hygge med jer den kommende lørdag kl 10 til ca 17. Herefter vil der være fællesspisning, hvor Hanne vil står for 2 forskellige supper  som alle kan lide, og der vil selvfølgelig være salat, brød mv. til samt en dejlig dessert.

Tidsplan:

Kl 10-11 praktiske informationer fortælles