Funktionelt tøj til rideturen

Didriksons – et godt valg en grå dag

Nu er vinteren heldigvis ovre, hvilket betyder, at rideturen og al færden udenfor er en mindre kold og frysende fornøjelse. Dog er det danske forår og sommer ofte meget grå og kedelig. For os i Rytterforeningen Baunehøj betyder det ikke, at vi bliver hjemme, men blot at man skal tage sine forhåndsregler.

Didriksons regntøj går helt tilbage til 1913 og har formået at blive ved med at udvikle produkterne, således at Didriksons i dag er markedsleder på funktionsmaterialer. Man har gennemført et løft af produkter så Didriksons ikke kun står for lækkert og funktionelt tøj, men ligeledes smart og moderigtigt. Didriksons prisniveau er desuden sat så vi alle har råd til kvalitetsprodukter.

Icebreaker – til en lun aften

Til de varmere dage/aftener er Icebreaker et godt bud på påklædning. Det bliver ikke meget mere lækkert end produkterne fra Icebreaker af ægte New Zealandsk merinould. Icebreaker er yngre end Didriksons og fra 1995 og produkterne består både af kortærmede og langærmede  t-shirts, tilbehør og undertøj.

Icebreaker har formået at skabe et brand med lækre bløde produkter af merinould, som passer perfekt til de lunere morgener og aftener, men også høj sol.

Husk den rigtige påklædning – det gør alting sjovere. Didriksons og Icebreaker er to gode bud på at klæde sig ordenligt på