Forårsridning

Forår… Kan I dufte det? Her på sitet kan vi slet ikke få armene ned over de lysere dage og at vi igen har set mere end skyggen af solen. Dette betyder nemlig også mere tid på hesteryg. Jeg har haft mange lange dage på hesteryg her i marts allerede og jeg nyder det virkeligt. Der er jo ikke noget bedre at bruge en søndag på heller.

Vi er et par stykker her på sitet, der gerne mødes ved foden af en nærliggende mark og så har vi en lang tur som hestene også nyder. Vi har gerne lidt snacks med til både dyr og mennesker og vi må nok have lidt mere vand med, når det bliver varmere. Fantastisk er det i hvert fald og jeg kan slet ikke vente til vi sniger os op på omkring de 20 grader.

Er der noget bedre end at ride ud i naturen i t-shirt og solcreme på skulderne??!! det skulle da lige være en is i skyggen på halvejen.

Personligt synes jeg da også det kan blive for varmt – dog har jeg sjældent oplevet det i Danmark, men har da en enkelt gang været på hesteferie i Italien og det var altså lige varmt nok i juli måned, men ganske fantastisk i så smukke landskaber

Forårstanker